Organització de la classe

repartir el temps

Per una bona organització de la nostra sessió hem de tenir en compte la gestió del temps en que hi treballarem i no malgastar aquest en factors externs que ens surtin del nostre guió previament preparat.


En el temps útil és on es pot començar a perdre la nostra proposta. Hi ha motius externs els quals ens poden afectar tot el temps de la classe, com per exemple : alumnes què encara son als vestidors, no hi ha prou atenció per part dels alumnes, etz…És important la puntualitat i l’atenció per part de tots.La solució per atreure aquest fet vindria donat per a la motivació.
Com motivar-los?

-Intentar que la programació de les sessions tinguin continuïtat.
-a cada sessió hi ha d’haver superació.
Fer què els alumnes es sentin còmodes i sigui important per a ells.

Optimitzarem el temps si captem l’atenció dels alumnes i remarquem l’essencial de la classe amb explicacions clares i senzilles. Hem d’anar de menys a més, començar bàsic i ja ho complicarem.
Si notem que aquell dia, pel què sigui no funciona la nostra proposta o que la gent està cansada, canviarem l’activitat abans d’arruïnar la sessió.
Amb el material també hem de vigilar, és important saber utilitzar-lo si no volem allargar en excés els exercicis.De vegades serà bo de canviar el material.
Com més organitzada tinguem la sessió millor anirà tot i farem participar el 100 x 100 als nostres alumnes.
El nostre vocabulari ha de ser clar i accessible. Si convé fem senyals clares per a cridar l’atenció.
Procurar quan fem grups que siguin afíns i equilibrats, és una manera també de guanyar temps.
Està bé que en alguna sessió els alumnes prenguin iniciatives.
Per acabar diria que hem de ser capaços de saber allò què més els motiva.